Prietenie cu 6 picioare

16 Ian

Astăzi am pierdut un prieten. 

Nu a știut nici să citească, nici să scrie… dar a știut mereu cum să mă facă să zîmbesc.

A existat pentru a-mi pune în valoare latura umană.

6 răspunsuri to “Prietenie cu 6 picioare”

  1. OLGA 14 Februarie 2012 la 5:41 am #

    Anka, imi pare rau sincer. Te inteleg ce inseamna sa pierzi un prieten, care mereu iti sarea in intimpinare, care stia sa iti inteleaga emotia, starea sufleteasca dintro privire.

  2. Gabriela Elena 18 Ianuarie 2012 la 7:07 pm #

    Imi pare rau pentru prietenul tau, catelul, care te-a facut sa zambesti, sa te bucuri! 😦
    El a stiut sa citeasca in ochii tai…
    Cateii au o privire atat de inteligenta!

    Iti las un videoclip, ca sa te mai inveseleasca putin:

    • A.H 18 Ianuarie 2012 la 7:50 pm #

      Multumesc Gabriela Elena, mereu știi să spui cuvintele potrivite.

  3. yogoshima 17 Ianuarie 2012 la 8:56 am #

    Exista o relatie afectiva fara nici o conditie.Am cunoscut pierderea unui caine cind am locuit in Romania cu multi ani in urma,am fost trist,mult timp.Nu vom gasi niciodata aceasta relatie intre umani,cel putin eu nu am gasit.

  4. tamara 16 Ianuarie 2012 la 9:42 pm #

    Imi pare sincer rau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦 😦 ;(

Lasă un răspuns

