Asasinare virtuală

30 Noi

S-a complicat viața omului post-modern din moment ce realitățile l-au forțat să supravețuiască concomitent în două lumi diferite. Dacă ai văzut „Avatar”, cred că o să înțelegi ce vreau să spun. Mă refer la viața reală dar și la cea din spațiul virtual.

Sunt mai bine de 3 ani de cînd Internetul a devenit și pentru mine „lampa lui Aladin”, iar în tot acest răstimp ginul „Goagăl” mi-a situat împlinirea muuultor nevoi și dorințe la un click distanță.

Sunt mai bine de 6 luni de cînd, am schimbat lăfăiala în wi-fi pe un loc de trai unde Internetul din Worl Wide Web a degenerat într-un hidos World Wide Wait.

 Nu m-am gîndit niciodată că voi trăi drama deconectării, dar din moment ce viața reală s-a mutat în altă dimensiune, am fost la un pas de asasinare virtuală. Și poate că muritorul de rînd nu înțelege cu ce este echivalentă absența unui om în spațiul virtual, însă un blogger știe cu siguranță costul deconectării pe o asemenea durată.

Vinovați de proxima-mi asasinare virtuală fiind cei de la Moldtelecom, m-am trezit angajată într-o luptă cu morile de vînt.

În final, după ce am implorat cu disperare în cele 4 zări luni la rînd, internetul nelimitat a ajuns și la mine acasă. Văzînd angajații Moldtelecom călcîndu-mi pragul, mi-a trecut prin cap ideea unei luări de ostatici, dar apoi mi s-a înmuiat piatra din piept … cine știe, poate că îi așteaptă și pe ei cu nerăbdare familia la o întîlnire … în spațiul virtual (o altă realitate a vieții într-o țară precum  Moldova, dar acesta este deja subiectul altei postări).

Astfel, tot năduful înmagazinat în tot acest răstimp a refulat în prezentul material.

Așa că … iată-mă resuscitată la timp!

5 răspunsuri to “Asasinare virtuală”

  1. Gabriela Elena 1 Decembrie 2011 la 3:43 pm #

    Resuscitata, reconectata, este bine ca ai revenit! 😀

    • A.H 1 Decembrie 2011 la 3:50 pm #

      Mă bucur nespus că v-am regasit … aceeași!

      • Andrew Kaiser de Emperana 7 Decembrie 2011 la 7:44 am #

        Ideea cu ostaticii nu era rea 😀

      • A.H 7 Decembrie 2011 la 8:32 am #

        🙂 🙂
        Și așa sunt puțini angajați la Moldtelecom …

  2. yogoshima 1 Decembrie 2011 la 3:22 am #

    Comunicatile s-au multiplicat si se vor multiplica in toata lumea.Gindurile ramin scrise pe blog si alti le vor accepta sau lasate in vint fara nici un contact vizual.Memorile noastre cauta diferite energii care sint prin aceasta lume dornica sa se exprime.Enormitatea mesajelor face sa destabizeze multe persoane care nu stie sa-si faca un plan de navigatie prin internet si este inportant sa sti ceia ce doresti pentru a nu te pierde in aceasta lume virtuala.

Lasă un răspuns

